به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، به همت حوزه مقاومت بسیج شهید ارغوانی این منطقه نصب تابلوهای هوشمند شهدا با قابلیت دریافت اطلاعات از طریق QR  کد، در سطح محله ها در حال نصب هستند.

مجید نظام آبادی فراهانی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ارغوانی منطقه۲۱ در این باره گفت: اولین تابلوی هوشمند شهدا در منطقه، مزین به تمثال مبارک و نورانی سردار شهید حاج حسین اسداللهی بود که توسط رجب زاده، شهردار منطقه بر روی دیوار منزل ایشان نصب شد.

وی در ادامه افزود: مقرر شده طی فواصل مختلف زمانی و مناسبت های ملی و مذهبی مابقی تابلوهای هوشمند شهدای والامقام منطقه ۲۱ نیز در معابر محل سکونت خانواده های ایشان نصب گردد.

نظام آبادی افزود: امروز و به مناسبت روز پاسدار؛ "تابلوهای هوشمند شهدای والامقام حسن بیگدلی زنجانی، بهزاد قلاوند، علیرضا اصلانی لوحه سرا" در ناحیه دو منطقه۲۱ با حضور شهردار و مدیران این ناحیه، مسئول ایثارگران و خانواده‌های گرانقدر این شهیدان نصب شد.

لازم به ذکر است، QR کدهای مندرج بر روی این تابلوهای هوشمند به گونه‌ای طراحی شده که پس از اسکن آنها، شناسنامه شهید و اطلاعاتی مانند وصیت نامه آن بزرگواران در دسترس خواهد بود.