به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "حمیدرضا فرخی" ضمن تبریک فرارسیدن نوروز 1400 با بیان اینکه در آستانه سال نو بیش از 250 بوستان محلی و فرامحلی برای رویش دوباره طبیعت بازپیرایی و نونوار شده است،  گفت: علاوه بر بوستان ها، رسیدگی به ظاهر شهر و بهره بردن شهروندان از زیبایی های فصل بهار به خوبی در منطقه 4 باسبدهای گل، فرش های گسترده شده از گلهای رنگی و فلاورباکس های فراوان به چشم می آید.

فرخی در ادامه با اشاره به جزییات های استقبال از بهار گفت: در آستانه سال نو حدود 1350 مترمربع فرش گل ، حدود 2900 متر مربع نشاء، 28 فلاورباکس طبقاتی و 20 باکس سه طبقه در نقاط پر تردد این منطقه کاشت و نصب شده است.

او از غرس قابل توجه نهال در سطح منطقه 4 خبر داد و اضافه کرد: با آغاز هفته درختکاری بیش از 18.000 اصله نهال با مشارکت شهروندان در بوستان های محلی، جنگلی و حاشیه بزرگراه ها کاشته شد.

معاون خدمات شهری منطقه 4 با اشاره به کاشت سبدهای بسیار زیبای گل در سطح منطقه ادامه داد:  این معاونت در یک اقدام خلاقانه با استفاده از چوب های باقی مانده از  هرس درختان نسبت به کاشت و  تهیه حدود 10 سبد گل در سطح منطقه از جمله بوستان پلیس، میدان شاهد، گذر سبز شاهد و ...  اقدام کرد.