به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 "محمد خادمی" با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) اعلام کرد : با قرار گرفتن در آستانه نیمه شعبان، ویژه برنامه های متنوعی از جمله برپایی کاروان خودرویی با پخش موسیقی های شاد و مزین به پرچم های رنگی و نام مبارک مهدی (عج) و حرکت از میدان پروین به سمت باغ پرندگان پیش بینی شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 به برگزاری استیج فرهنگی در محوطه پارکینگ باغ پرندگان اشاره کرد و گفت : با توجه به وجود شرایط خاص کرونایی برنامه جشنی در محوطه پارکینگ باغ پرندگان در مقابل شهروندان در حالیکه در خودروهای خود هستند برگزار می شود که شامل شعر خوانی ، مولودی خوانی ، اجرای موسیقی زنده محلی و مسابقه فرهنگی خواهد بود . 

خادمی همچنین با اشاره به حرکت کاروان سه چرخه های نوروزی در محلات ناحیه 7 گفت : در شب میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) کاروان سه چرخه های نوروزی با پخش موسیقی شاد و تبریک ایام ، در خیابانهای محلات ناحیه 7 حرکت می کنند . 

وی از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به همین مناسبت در فضای مجازی خبر داد و گفت: چراغانی و آذین بندی بالکن و سردرب منازل با عنوان این شهر تورا کم دارد ، فراخوان مسابقه کتابخوانی خاتم ولایت و فراخوان مسابقه شعر و دلنوشته با موضوع رمز بهار و مراسم نور افشانی در شب میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) از دیگر برنامه های این عید بزرگ است.