به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،حسن صفات ،سرپرست شهرداری منطقه ۲ تهران در این خصوص از مشارکت شهروندان در پیوستن به پویش «سیزده در خانه» قدردانی کرد و گفت:  با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و تصمیمات اتخاذ شده توسط ستاد پیشگیری از کرونا ،امسال نیز همچون سال گذشته ، درروز  طبیعت از شهروندان درخواست شد تا با پیوستن به پویش «در خانه ماندن»  در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مشارکت کنند

وی افزود: خوشبختانه در روز طبیعت، شهروندان فهیم تهرانی با ماندن در منازل و پرهیز از حضور در بوستان ها، مدیران و مسولان را در تقویت سلامت جامعه همراهی کردند.

سرپرست شهردار منطقه2با اشاره به اعمال محدودیت تردد در بوستان های منطقه گفت: در راستای  مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور فاصله گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، محدودیت  تردد در بوستان هاو تفرجگاه های  منطقه همزمان با روز طبیعت اجرایی شد.

وی ضمن قدردانی از شهروندان فهیم منطقه و همچنین تشکر از زحمات پلیس، بسیج، شورایاران، ستاد بحران، آتش نشانی و اورژانس، مراکز بهداشت و درمان و.. اظهار امیدواری کرد این مشارکت و همراهی تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا همچنان تداوم داشته باشد.