به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در این باره افزود: برای بهسازی وضعیت ظاهری کیوسک‌های مطبوعات و گل اقداماتی در زمینه شستشو، رنگ‌آمیزی، جمع‌آوری زوائد و رفع سد معبر در سطح مناطق ۲۲ گانه تهران انجام شده است. 

 وی در خصوص ساماندهی دست‌فروشان در ایام نوروز نیز تصریح کرد: ساماندهی دست‌فروشان در روزبازارهای موجود، ایجاد محل‌های جدید برای جانمایی دست‌فروشان و رفع سد معبر در مکان‌های پرتردد با همکاری شرکت شهربان و حریم بان هم باتوجه‌به بخشنامه شهرداری تهران برای استقبال از نوروز انجام شد. 

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تأکید بر ضرورت کاهش مزاحمت‌های صنفی و جلب آسایش مردم در سطح شهر، بیان کرد: پیگیری اجرای آرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی و آموزشی با موضوع زیست شهری از مهم‌ترین اقداماتی است که شرکت ساماندهی برای این امر انجام می‌دهد. 

 وی با بیان این‌که طرح استقبال از بهار در دو دوره زمانی ۲۰ روزه اجرا می‌شود، اظهار کرد: اولین دوره اجرای استقبال از بهار از ۵ تا ۲۵ اسفندماه انجام شده است و دوره بعدی از ۲۶ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه در حال اجراست.