به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران " مهدی پورشاسب" ضمن تشریح روند پیشرفت پروژه های کوچک مقیاس محلی افزود: به منظور جلب مشارکت شهروندان در برنامه ریزی و مناسب سازی فضاهای شهری، 36  پروژه کوچک مقیاس و محله محور به همکاری شورایاران محلات  در سال 99 شناسایی و در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

او با بیان آنکه عملیات اجرایی بخشی از این پروژه های کوچک مقیاس محلی در سطح منطقه 4  به اتمام رسیده است، گفت:  از این تعداد13 پروژه عمرانی تعویض کفپوش زمین بازی ، معابر ، تعویض زمین چمن بوستان ها، احداث و مرمت سرویس بهداشتی، بهسازی پیاده رو و ایجاد مسیر دوچرخه  درخیابان هلیسایی  و ترمیم فنس و نصب چمن مصنوعی در زمین ورزشی، آسفالت خیابان شهید ربیعی و ... به سرعت انجام  شد و تا پایان سال 99 به بهره برداری رسید.

معاون فنی و عمرانی منطقه 4 خواسته مردم را برای اجرای پروژه‌های محلی در اولویت دانست و اضافه کرد: مدیریت شهری در نظر دارد با اجرای پروژه‌های خرد محلی آرامش، امنیت و جلب رضایت مردم را در محل سکونتشان فراهم کند.

معاون فنی وعمرانی منطقه 4 در ادامه از تکمیل 23 پروژه عمرانی در نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: احداث کلینیک تخصصی باغ پرندگان، اجرای عملیات اسکان کارگری مجموعه بوستان جنگلی لویزان و جعفرپناه ، احداث مخازن 1000 متر مکعبی درچند نقطه به همراه دیگر پروژه های اولویت دار محلی تا شهریور ماه 1400به پایان خواهند رسید.