به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، فرزاد هنرور با تأکید بر اهمیت نظافت اماکن مذهبی به علت شرایط خاص شیوع موج چهارم کرونا بیان کرد: ائمه جماعات و هیات امنای مساجد پیرامون روش های فرهنگ سازی و مقابله با ویروس کرونا توجیه شده اند تا از ظرفیت آنها برای آموزش شهروندان استفاده شود.

هنرور اظهار داشت: مساجد نقش تعیین کننده ای در راستای آرامش روانی جامعه دارند و باید از این بستر برای آرامش و آموزش شهروندان استفاده کرد. بلاهای بسیاری با نفس های گرم مومنان برطرف شده است و اطمینان خاطر داریم که در کنار اقدامات کنترلی به وسیله دعا و نفوس گرم مومنان این مشکل نیز از جامعه جهانی دفع شود.

هرس و فرم دهی فضای سبز بویژه در معابر منتهی به مساجد، فضاسازی و کاشت گل ، جمع آوری نخاله های ساختمانی پیرامونی و نظارت بر مدیریت جمع آوری پسماند در داخل و محوطه مساجد، پاکسازی نهرها، نظافت و رفع نواقص سرویس های بهداشتی، شستشوی مستمر درب و محوطه اطراف مساجد نیز در این طرح پیش بینی شده است.

شهردار ناحیه۵ خاطر نشان کرد: نصب بنر، پرچم و ریسه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان در معابر و میادین اصلی از دیگر اقدامات مدیریت شهری منطقه  در ایام ضیافت الهی می باشد.