به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 2، یوسف مزارعی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: باتوجه به محدودیت های  ناشی از شرایط کرونا در اجرای برنامه ها، همزمان با  ماه مبارک رمضان  فعالیت های فرهنگی و معنوی در بستر فضای مجازی پیش بینی و اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرای پویش مهمانی خدا اشاره کرد و افزود: به منظور توسعه و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و معارف دینی، پویش مهمانی خدا  در قالب مسابقه عکاسی سفره افطار ساده  اجرا می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 گفت: با هدف بهره مندی حداکثری روزه‌داران از ایام ماه مبارک رمضان تولیدات فرهنگی و آموزشی  در عناوینی مختلفی همچون  احادیث قرآنی، تلاوت و تفسیر و ترجمه، قرآن و مناجات خوانی، ارائه نکات تغذیه سالم در ایام ماه مبارک رمضان ،قرائت ادعیه و مناجات های ماه مبارک رمضان تهیه و در فضای مجازی منتشر می شود.

مزارعی  نوای نواحی را از مهم ترین برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان  برشمرد وگفت:   مراسم آئینی، فرهنگی و هنری اقوام در قالب اجرای برنامه های مختلفی از قبیل چاووشی خوانی، ساز و نقاره، دمامه زنی  تحت عنوان نوای نواحی  با رعایت اصول بهداشتی در نقاط پر تردد منطقه اجرا می شود.

وی افزود: برگزاری مسابقه و تولید محتوای فرهنگی  همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)  و همچنین برگزاری مراسم شب های قدر به صورت مجازی از دیگر برنامه های پیش بینی شده دراین ایام است.