به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران "محمد خادمی "  با تبریک فرارسیدن رمضان المبارک 1400 گفت : برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان در قالب 10 برنامه تکریم و غبار روبی مساجد ، جشنواره مجازی عطر قرآن با برگزاری مسابقات مختلف قرآنی ، تولید و نشر محتوی مجازی (پادکست) ، برگزاری مسابقات کتابخوانی کتاب سی روز سی آیه تفسیر رهبر انقلاب ، معرفی آداب و رسوم ماه رمضان در استانها و شهرهای ایران در شبکه های اجتماعی بخشی از این برنامه ها است.  

معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه  ، برگزاری محافل شبی با قرآن در مساجد  ، اجرای طرح کمکهای مومنانه با اهدا سبدهای معیشتی و غذای گرم به نیازمندان ، برگزاری مراسم آیینی ، فرهنگی و هنری اقوام در قالب اجرای چاووشی خوانی ، ساز و نقاره و دمامه زنی در برخی محلات ، تجلیل و تکریم از برخی معلمان نمونه مدارس سطح منطقه و راه اندازی کاروان خودرویی با اجرای مراسم نور افشانی ، مولودی خوانی ، سرود و ..... در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی ، با رعایت کامل دستور العملهای بهداشتی در سطح محلات 20 گانه از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد. 

او یادآور شد : همچنین پویش ماه مهربانی با همکاری اداره  امور بانوان منطقه، برپایی سفره های مهربانی در زمان افطار برای مددجویان مددسرای منطقه و برگزاری  برنامه های ورزشی در این ماه در نظر گرفته شده است.

 خادمی  در پایان برپایی مراسم اجرایی را با توجه به تنوع قومی و فرهنگی موجود در بافت جمعیتی ساکن در منطقه 4 و مشروط به مساعد بودن شرایط کرونایی پایتخت برشمرد .