به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان گفت: عملیات پاکسازی و شست و شوی معابر منتهی به مساجد منطقه به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه طی 10  روز انجام شد.

به گفته او، در این راستا عملیات شست و شو و غبارروبی جداره ها ی 116 باب مسجد و اماکن مذهبی  سطح منطقه، لایروبی انهار رو باز و بسته منتهی به مساجد به طول 20 هزار متر طول، شست و شو، گند زدایی و رنگ آمیزی هزار و 500 مخزن و زیرمخزن مجاور مساجد، پاکسازی 35 هزار متر مربع از جداره های منتهی به مساجد از زوائد فیزیکی و شست و شوی 250 هزار متر طول المان شهری از جمله این اقدامات است.

محمدی به اقدامات اداره زیباسازی در فضاسازی معابر اشاره کرد و گفت: 40 بنر پرتابلی با موضوع ماه مبارک رمضان در بزرگراه ها و معابر منطقه 15 نصب شده است.

شهردار منطقه افزود: 5 مقبره الشهدا شامل مقبره الشهدا گلزار، بنفشه، والفجر، کوهسار و مسگر آباد و 5 مسجد شاخص سطح منطقه شامل مسجد انصار الحجت،  حضرت عباس(ع)، صاحب الزمان (عج)، الحسین (ع) و امام حسن مجتبی(ع) با نصب ریسه نوری به استقبال ضیافت الهی رفتند.

او در پایان افزود: مسجد محل تزکیه روح و دانشگاه انسان سازی است، ماه رمضان نه تنها بهار قرآن بلکه بهار مساجد به شمار می رود به همین منظور تلاش کردیم با  فضا سازی  و پاکسازی معابر منتهی مساجد، اماکن مذهبی را برای ورود به ماه رمضان آماده کنیم.