به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، سید محمد رضا موسوی در این باره گفت: توجه به آسایش، آرامش و  رفع مشکلات شهروندان در تمامی جوانب و در حوزه های زیرساختی، از سیاست های مدیریت شهری این منطقه در اجرای تمامی پروژه ها است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 بیان کرد: در بحث نگهداشت شهر یک روند کلی و تعریف شده از گذشته تا کنون به طور مستمر ادامه دارد اما در حوزه فنی و عمرانی علاوه بر این نگاه، نگاه توسعه نگر هم در اجرای پروژه های مورد نیاز شهروندان وجود دارد بخشی از آن متوجه زمان حال و بخش دیگر مربوط به آینده این منطقه است.

 او بیان کرد: بر همین اساس ما ساختمانهایی مانند: "سرای محلات و مجموعه های فرهنگی هنری ورزشی"، برخی امکانات رفاهی و همچنین بعضی از کارکردها و تاسیسات شهری را در سالهای اخیر ساخته ایم.

موسوی در پایان اظهار کرد: مسیرهای دوچرخه و پل دوچرخه میرداماد، مجموعه ورزشی سعیدی، احداث سرویس بهداشتی در بوستان های سطح منطقه، مخزن بتنی ۱۰۰۰ متر مکعبی رودکی، احداث دوربرگردان مدرس نلسون ماندلا، احداث مجموعه فرهنگی خانه شاعران، تکمیل مسجد الزهرا و احداث پارک سالمندان از این دست پروژه ها هستند.