به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، سعید صادقی، مشاور شهردار تهران و رئیس ستاد دائمی خادم منتظر در نشست با شهردار و مدیران منطقه برگزارشد گفت: ستاد خادم المنتظر با رویکرد مدیریت فعالیت‌های داوطلبانه شهری و اقدامات خیرخواهانه، تشکیل شده است.

وی استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب و جلب همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان  را از اهداف این طرح  برشمرد و افزود: بهره مندی از مشارکت تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی، مؤسسات خیریه، معتمدان محلی داوطلب و کانون های مساجد شهر برای حضور داوطلبانه  دراین فعالیت نیکوکارانه در دستور کار قرار دارد.

وی  افزود: حمایت از نیازمندان در قالب اطلاعات سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران که در سامانه سمات راه اندازی شده است انجام می شود.

حسن صفات ، شهردار منطقه 2دراین نشست با اشاره به آمادگی مدیریت منطقه در اجرای برنامه ها و اهداف  ستاد خادم منتظر گفت:مدیریت فعالیت های داوطلبانه، کمک های مومنانه و اقدامات خیرخواهانه می تواند برنامه های حمایتی را در مسیر صحیح سوق دهد و هم افزایی در رسیدن به اهداف را موجب می شود.

وی  درادامه به اقدامات منطقه در بهره گیری از مشارکت سازمان های مردم نهاد و سایر نهادهای اجرایی در پیشگیری از شیوع ویروس کوئید 19 اشاره کرد و گفت: طرح سلامت محور شهید سلیمانی که با مشارکت حوزه بسیج، شورایاری ها  و ... درحال اجرا است  و تلاش می شود با  هم افزایی و مشارکت از  ظرفیت های موجود  در پیشگیری از شیوع  کرونا و حل مشکلات اقتصادی مردم اثرگذار باشیم..

لازم به ذکر است در پایان این نشست احکام اعضای ستاد خادم المنتظر اهدا شد و حسن صفات به عنوان رئیس ستاد خادم منتظر منطقه معرفی شد.