به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشست صمیمی با رسول صدر عاملی کارگردان، تهیه کننده و نویسنده ایرانی که با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات فرهنگی و هنری و تعاملات سینمایی فیمابین انجام شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: هنرمندانی که مروج اخلاق و پاس دار ارزش های جامعه هستند در تقویت بنیان های فرهنگی کشور نقش به سزایی داشته و در یادها ماندگار خواهند بود.

موسوی گفت: کشور ما مهد زیبایی ها، هنر و هنرمندانی است که متعهدانه در راه اعتلای فرهنگ جامعه گام بر می دارند و با سختکوشی، احساس مسئولیت و مطالعه در این مسیر خطیر به ایفای نقش می پردازند. 

رسول صدر عاملی کارگردان سینما نیز در این دیدار، دوست داشتنی ترین آدم‌های جوامع را شهرداران دانست و گفت: دغدغه شهرداران در کل دنیا حال خوب شهر و شهروندان است و همین امر مقدس، آنان را به دوست داشتنی ترین انسان های کره زمین تبدیل کرده است.

او افزود: دغدغه مندی شهرداران در ایجاد فضاهای مناسب جهت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان قابل تقدیر بوده و یکی از موضوعاتی که در همین راستا مطرح است احداث و تقویت پاتوق های فرهنگی در سطح شهر است که هنرمندان و اهل تفکر بتوانند در آن با یکدیگر ارتباط، تعامل و گفتگو داشته باشند که این امر در خلق آثار ارزشمند و خلاقانه تاثیر به سزایی دارد.