به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، کاظم کمالی نسب معاون اموراجتماعی و فرهنگی  با اشاره به آغاز هفته ملی سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار"ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر"  گفت:  ویژه برنامه های این هفته با محوریت سلامت و تکریم در سرای محلات 12 گانه و پایگاه های سلامت برگزار می شود.

او با بیان اینکه سلامت در کنار امنیت دو رکن اساسی آرامش ذهنی جامعه به شمار می آید، بیان کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، اهمیت بهداشت و سلامت بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است به همین علت باید برای ایجاد خدمات بهداشتی باکیفیت و قابل دسترس برای عموم شهروندان همواره تلاش نمود.

کمالی نسب اظهار کرد: تلاش ما در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی به خصوص در حوزه سلامت این است که به مناسبت بزرگداشت این هفته به نیاز عمومی شهروندان توجه بیشتری شود و با همکاری و مشارکت همیشگی داوطلبین محلی دلسوز و مسئولیت پذیر، سازمان های دولتی، غیر دولتی و مردم نهاد به ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و جامعه کمک نمود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 ابراز کرد: در راستای هفته ملی سلامت نسبت به شناسایی مراکز دارای قدمت و مرجع، انجمن های فعال و دارای دغدغه در امر سلامت و نیز افراد شاخص و باسابقه در حوزه سلامت اقدام شده ، که در این بازه زمانی از زحمات آنان و همچنین کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت ، پرسنل مرکز بهداشت شمال  تقدیر و تشکر شد.

او افزود: همچنین از برنامه های این هفته در سطح منطقه می توان به اکران طرح های گرافیکی و اطلاع رسانی، انتشار مجموعه کلیپ های "اگه از من می شنوی"، برگزاری وبینار های آموزشی تخصصی ، اجرای مسابقه داستان نیمه تمام ، تقدیر از دبیران منطقه ای و محله ای کانون های اجتماع محور سلامت، تقدیر از تسهیلگران طرح همگام سلامت، برگزاری دوره های آموزشی مجازی اشاره کرد.

مراسم افتتاحیه به دلیل شرایط شیوع کرونا به صورت مجازی از طریق صفحه لبخند سلامت به آدرس:

@labkhand_salamat1 روز چهارشنبه یکم اردیبهشت 1400 ساعت ۱۰الی ۱۲ برگزار شد.