به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری با اعلام این خبر گفت: این برنامه ها با هدف توسعه فرهنگ سلامت و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت شهر و شهروندان، توسعه مشارکت مردمی و توسعه همکاری بین بخشی و معرفی یک قرن جایگاه سلامت در شهرداری تهران به مدت یک هفته تا هفتم اردیبهشت به اجرا درمی آید.

 او افزود: در این راستا بنر های اطلاع رسانی با محتوای گرامیداشت هفته سلامت چاپ و در معابر شهری نصب شده است، همچنین طرح های گرافیکی در  فضاهای مجازی با این محوریت انشار یافته است.

 مختاری به ویژه برنامه های این هفته اشاره کرد و گفت: انتشار کلیپ های « اگه از من می شنوی»در فضای مجازی، برگزاری وبینار آموزشی تخصصی سلامت محور در فضای مجازی با حضور متخصصین و کارشناسان این حوزه،  برگزاری مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان از طریق ورود به لینک araclinic2@gmail. Com ، تقدیر از دبیران منطقه ای کانونهای یازده گانه، برگزاری کلاسهای آموزشی مجازی سلامت محور، برگزاری مسابقه نقاشی مادربزرگ و پدربزرگ و نوهیشان به صورت محله ای و انتخاب سه برگزیده برتر و اهدای لوح فشرده و فایل کلیپ به همراه شاخه گل به دبیران محلی کانون سالمندان از جمله این برنامه است.

او با اشاره به اینکه همواره پیشگیری بهتر از درمان است افزود:  امیدوارم به منظور حفظ سلامت خودمان با توجه به موج چهارم شیوع کرونا و آغاز هفته سلامت در رعایت  تمامی پروتکل های بهداشتی بیشتر اهتمام ورزیم تا در کنار هم این بیماری را شکست دهیم.

 مختاری در پایان همچنین با قدردانی از پزشکان و کادر درمان بیمارستان‌هایی که در حال خدمات رسانی به مبتلایان ویروس کرونا هستند، افزود: پرستاران و پزشکان قهرمانان خط مقدم عبور از بحران کنونی در کشور هستند.