به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "محمد محمددوست" در مراسم تکریم و معارفه معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 4 با بیان این مطلب و با تاکید بر پاسخگویی شفاف و صریح کارکنان به درخواست ها و مطالبات شهروندان در حوزه شهرسازی و معماری افزود: اولین گام در افزایش رضایتمندی شهروندان و جلوگیری از سردرگمی و تسریع در انجام امور مراجعین، پاسخگویی سریع، شفاف و دقیق توسط دفاتر خدمات الکترونیک شهر است.

شهردار منطقه 4 اضافه کرد: اصلاح ساختار نیروی انسانی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه می تواند در حاکم کردن رویکرد سیتمی نقش کلیدی ایفا کند و باید ظرف 2 هفته پیشنهاد مشخص ارایه گردد.

محمد دوست در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات خوب معاون سابق شهرسازی و معماری افزود: خوشبختانه در روزهای پایانی سال 1399 اقدامات خوبی در معاونت شهرسازی و معماری صورت گرفت و علیرغم حجم بالای مراجعات و درخواست ها آرامش خوبی را در این حوزه شاهد بودیم.

در ادامه این نشست با حکم "محمد محمددوست" شهردار منطقه 4 "نقی عربی" به عنوان معاون شهرسازی و معماری این منطقه جایگزین "مسعود بهرامی" شد. وی پیش از این عهده دار همین سمت در منطقه 20 بوده است.