به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تهران، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی با بیان این مطلب گفت: مراکز سلامت محور در سطح شهرتهران که دارای قدمت طولانی در ارائه خدمت آموزشی، بهداشتی، درمانی، تغذیه، دارو، آزمایشگاهی و ... به شهروندان بوده و هریک در حوزه مربوطه به عنوان مرجع ارائه خدمات برای حوزه تخصصی و عموم شهروندان دارای ارزش و جایگاه اجتماعی خاصی می باشد، شناسایی می شوند.

او در ادامه افزود: پس از شناسایی این مراکز، مدیران ارشد شهری با حضور در این مراکز از متولیان سلامت، بهداشت و درمان تقدیر می کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 ابراز کرد: هفته ملی سلامت فرصت مناسبی است تا گل سپاس را تقدیم وجود سپیدپوشان سپید دلی نماییم که در سر سودای سلامت مردم را دارند.

 امسال هفته ملی سلامت رنگ  و بوی خاصی دارد، شرایط شیوع ویروس کرونا و قدردانی ازجامعه مدافعان سلامت سبب شد تا زینب نصیری مدیر کل سلامت شهرداری تهران و کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در بیمارستان شهید هاشمی نژاد حضور یافته، ضمن ابلاغ پیام تبریک احمد تواهن شهردار منطقه با اهدای نشان خدمت، لوح سپاس و هدایایی از دکتر محسن عباسی رییس بیمارستان  تقدیر شد.