به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مسعود لواف زاده با اعلام این خبر گفت: این برنامه ها با هدف توسعه و ترغیب شهروندان به سفر درون شهری ایمن، منظم و اقتصادی و بهبود فرهنگ عمومی ایمنی، آموزش رفتار ترافیکی و افزایش سطح ایمنی در حرکت، مراقبت از کودکان و سالمندان در ترافیک به عنوان شهروندان آسیب پذیر و توجه ویژه به ایمنی موتورسواران، عابران پیاده، و دوچرخه سوارن  منطقه تا دهم اردیبهشت به اجرا درمی آید.

به گفته او، در این راستا وبیتار آموزشی با عنوان «خیابان هایی برای زندگی» به همت معاونت حمل ونقل شهرداری تهران سه شنبه 7 اردیبهشت با حضور استاد این حوزه از ساعت 10 تا 12 به آدرس صفحه اینستاگرام traffic24oline  برای بهره مندی علاقه مندان برگزار می شود.

 لواف زاده در ادامه به تشریح ویژه برنامه های بوستان آموزش ترافیک به همین مناسبت اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات متنوع شامل مسابقه نقاشی برای دو رده سنی 4 تا 7 سال و 8 تا 15 سال با عنوان ایمنی ترافیک، برگزاری مسابقه انشاء نویسی با موضوع چگونه می توان تردد ایمنی به عنوان پیاده، دوچرخه سوار، موتورسوار یا راننده خودرو در شهر داشته باشیم ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه اینفوگرافی و عکاسی از جمله این برنامه است.

او اضافه کرد: تمام گروه های سنی از هر نقطه تهران می توانند آثار خود را تا 10 اردیبهشت از طریق شماره 09128994274 واتساپ و در این مسابقه شرکت کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان افزود: محله کیانشهر منطقه 15 نخستین شهرک دوچرخه سوار تهران است که امیدواریم با ادامه پروژه های احداث مسیر دوچرخه سواری و افزایش ایستگاه های دوچرخه در سطح منطقه،  سایر محلات  نیز در استفاده از این وسیله حمل و نقل پاک ترغیب کنیم.