به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، داود لطفی شهردار منطقه 17 در باره اجرای طرح کمک مومنانه دراین منطقه جنوبی پایتخت گفت: به دلیل شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و تاکیدات مقام معظم رهبری برتوجه به اقشار نیازمند جامعه، شهرداری منطقه 17 نیز با همیاری و همکاری خیران، نهادهای خیریه، بسیج، شورایاران و ائمه جماعت مساجد طرح کمک های مومنانه را به اجرا در آورده است.

شهردار منطقه 17 افزود: شهرداری منطقه 17 همواره در فعالیت های اجتماعی پیش قدم بوده است؛ به همین منظور 72 بسته معیشتی شامل  کالاهای اساسی برنج، ماکارونی، حبوبات و..، اقلام بهداشتی، گوشت قربانی شده و غذای گرم در میان خانواده های کم برخوردار در شب ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) در مراسمی در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) و مقبره شهدای منطقه 17 توزیع می شود.

وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت مراکز خدمات اجتماعی، خیرین و تشکل های مردمی محلی منطقه، پس از شناسایی خانوارهای نیازمند سطح منطقه صورت می گیرد.

لطفی یاد آور شد: طرح کمک های مومنانه در طول سال به اجرا در می آید که در ماه مبارک رمضان در شب های لیالی قدر و پایان ماه مبارک رمضان نیز انجام خواهد گرفت.

شهردار منطقه 17 خاطر نشان کرد: در قالب طرح کمک های مومنانه اسباب بازی و پوشاک نیز برای فرزندان خانواده های نیازمندان در نظر گرفته شده است.