به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 "حمیدرضا فرخی" در این باره گفت:  به منظور رفاه حال شهروندان و رفع آلودگی های زیست محیطی اعم از  بصری و صوتی و در راستای اجرای آرای کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها طرح شناسایی و رفع مزاحمت واحدهای صنفی با هماهنگی مراجع قضایی  در دستور کار قرار دارد.

او یکی از اهدف ساماندهی اصناف را برقراری نظم عمومی بیان کرد و گفت: ایجاد نظم عمومی در معابر، رفع مزاحمت برای شهروندان، کاهش آلودگی های زیست محیطی و رعایت نکات بهداشتی ، جلوگیری از تضییع حقوق افراد قانونمدار، کاهش ناهنجاری های اجتماعی و ... از اهداف این طرح مهم است.

معاون خدمات شهری منطقه 4 خاطرنشان کرد: در این راستا با افزایش اکیپ های اجرایی در نواحی و محورهای حساس، افزایش اکیپ گشت شبانه در سطح منطقه، حضور مستمر نیروی انتظامی  به همراه عوامل معبربان ، پیگیری مستمر احکام قضایی برای برخورد با اراذل و اوباش در قالب سد معبرکنندگان و به رسمیت شناختن معبربانان به عنوان ضابط های قضایی از اقدامات موثری است که می توان در این طرح اجرایی کرد.

فرخی در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات در صورت نادیده گرفتن اخطاریه ها توسط واحدهای صنفی متخلف این واحدها پلمپ خواهند شد.