به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی  و طی اعلام قبلی که از طریق اطلاع رسانی  در فضای مجازی و اتوماسیون اداری انجام شد، دکتر احمد تواهن شهردار این منطقه  با حضور در معاونت ها و اداره های مستقل به صورت چهره به چهره با کارکنان سخن گفت و نسبت به رفع مشکلات آنان دستورات اکید صادر نمود.

 شهردار منطقه 3 در حاشیه این دیدار 5 ساعته ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این منطقه گفت: بی تردید توجه به مسایل درون سازمانی و تکریم پرسنل موجب تشویق و ایجاد انگیزه برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان است

او دیدار و گفتگو در فضایی آزاد و صمیمانه را عامل تعالی برشمرد و تاکید کرد  برای دیدار و حضور در محل کار همه همکاران آمادگی کامل دارد.

این دیدار صمیمانه با استقبال گسترده همکاران روبرو شد و موجبات دلگرمی و تعلق خاطر ایشان را فراهم ساخت.

تواهن در ادامه این رویداد با حضور در میان کارکنان روابط عمومی، ارتباطات را جزلاینفک  زندگی اجتماعی و روابط عمومی را به مثابه پلی محکم و ایمن برای تعاملی دو سویه بین سازمان و مردم برشمردتا نه تنها صدای مسئولین و متولیان را با درایت و حساسیت به گوش همه برسانند بلکه در عین حال حقوق شهروندان  را مطالبه کنند. شهردار منطقه در جمع کارکنان اداره روابط عمومی ، جلب مشارکت شهروندان برای دستیابی به توسعه پایدار را امری ضروری برشمرد و نقش روابط عمومی را در حصول این امر اجتناب ناپذیر عنوان کرد .ا‌وبا اهدای گل و لوح سپاس  از تلاش‌های این همکاران تقدیر کرد.