به گزارش اکونا پرس،

این نمایشگاه با هدف گسترش استفاده سفال در خانه های ایرانی ، شناسایی هنرمندان و پیشکسوتان این رشته و ارتقاء سطح دانش هنری در زمینه سفال و سرامیک برگزار خواهد شد.   

امکان حضور نسل جدید سفالگران در داخل کشور و در سطح بین المللی توسط مجموعه هیما ، ایجاد تعامل بین هنرمندان  و گفتگو بین نسل ها ، تشکیل بانک اطلاعات هنرمندان سفال و سرامیک ، ایجاد بازار فروش و مارکتینگ در حین نمایشگاه از دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

فراخوان نمایشگاه خاک نگاره ها 29 اردیبهشت ماه منتشر شده و آخرین مهلت پذیرش اولیه آثار به صورت مجازی 25 خرداد ماه خواهد بود. ضمن اینکه 27 خرداد نتایج داوری ها مشخص و اسامی راه یافتگان به نمایشگاه اعلام خواهد شد. سپس در روزهای 30 و 31 خرداد اصل آثار تحویل گرفته می شود و نمایشگاه از 3 تا 11 تیر دایر خواهد شد.

مراسم اختتامیه نمایشگاه 11 تیرماه برگزار خواهد شد و در کنار تجلیل از 5 پیشکسوت این رشته ، 3 اثر برگزیده معرفی و جوایزی به صاحبان آثار برگزیده اهدا خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در این نمایشگاه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام Hima.handicrafts مراجعه فرمایند.