به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴؛ محمدحسن فصیح با بیان اینکه زیباسازی در   نماهای بیرونی، آثار معماری، پارک‌ها و فضاهای شهری تاثیر مهمی بر روح و روان انسان‌ها می گذارد، گفت: در همین راستا حدود ۳هزار مترمربع نقاشی دیواری بر روی دیوارهای ساختمان های مسکونی، بوستان ها و دیوارهای بزرگراهی که مشرف به معابر پر رفت و آمد شهری هستند، اجرایی شده است.   

فصیح با اشاره به اینکه با به کارگیری عنصر هنر تلاش شده است تا در نقاط مختلف متناسب با آن مکان نقاشی دیواری اجرا شود، افزود: یک هزارمترمربع نقاشی دیواری با نماد مذهبی درمحور آیت الله سعیدی واقع در ناحیه۴، با توجه به درخواست شهروندان مبنی بر چهره نازیبای محله به صورت ویژه در حال اجراست. 

 وی ادامه دهد: همچنین در قالب طرح های توسعه محله ای  برای دیواره های بوستان های معین و صاحب الزمان(عج) و گلخانه های خیابان  پاسدارگمنام نیز نقاشی دیواری انجام گرفت.

  فصیح  خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر نسبت به پاکسازی و ترمیم دیوار نگاره ها، طراحی و اجرای ۲هزار متر مربع نقاشی دیواری با موضوعات سنتی، مذهبی، ورزشی و تصاویر شهدای دفاع مقدس بر جداره های شهری سطح منطقه از جمله در محدوده بزرگراه شهید محلاتی، خیابان های خاوران، ملاشریفی، میثم (روبروی تره بار میثم )، کندرو بزرگراه امام علی(ع) و خیابان نبرد در تقاطع پاسدار گمنام اقدام شده است.