به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی در این باره گفت: ویژه برنامه های روز جهانی و هفته ملی بدون دخانیات با شعار"تعهد من، ترک قلیان" از چهارم تا 10 خرداد ماه در خانه های سلامت این منطقه برگزار می شود. 

کمالی نسب ادامه داد: برگزاری کارگاه های مجازی آموزشی تخصصی با موضوعات مرتبط، حضور مسئولین خانه های سلامت ، اعضای کانون های سلامت محور و شهروندان در وبینار های تخصصی اداره کل سلامت از طریق صفحه رسمی لبخند سلامت ( labkhand_salamat@) با موضوعات" قلیان تهدیدی جدی برای خانواده ها" و  "من تونستم ، تو هم می تونی" ویژه برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود. 

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 بیان کرد: چاپ و نصب بنر های اطلاع رسانی " روز جهانی و هفته ملی مبارزه با دخانیات"،  معرفی و توسعه کانون پیشگیری از دخانیات،  جمع آوری تجارب شهروندان در ترک سیگار و قلیان،  تقدیر از دبیران محله ای کانون پیشگیری از استعمال دخانیات جزو ویژه برنامه های روزجهانی و هفته ملی دخانیات هستند. 

او ابراز کرد: جشنواره مجازی هفته بدون دخانیات در زمینه نقاشی ، داستان کوتاه و گویندگی، اجرای پرفورمنس آموزشی با موضوع پیشگیری از مصرف قلیان و طراحی و اجرای یک برنامه خلاقانه و ابتکاری به صورت ناحیه ای اجرا خواهد شد.