به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، صبح امروزچهارشنبه  5 خرداد ماه 1400 مراسم قرعه کشی مسکن هشتگرد با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری شرکت متروی تهران و حومه، معاونین و مدیران در سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد.

مهندس علی عبداله پور در این مراسم با بیان اینکه مسکن همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌های ایرانی است افزود: گام برداشتن جهت تسهیل در روند خانه دار شدن پرسنل، از مهم‌ترین اقداماتی است که شرکت می‌تواند در راستای اقدامات رفاهی کارکنان خود انجام دهد.

وی تصریح کرد: اکنون بستر لازم جهت بهره‌مندی تعدادی از کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از طرح مسکن ملی در شهر جدید هشتگرد فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه استقبال کارکنان شرکت بسیار بیشتر از ظرفیت اختصاص‌یافته در این طرح است افزود: در دیداری که با دکترهاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران داشتم این مسئله مطرح شد و قول مساعد دادند که در صورت فراهم شدن شرایط 800 مسکن دیگر هم ایشان به این ظرفیت اضافه کنند .

وی اضافه کرد: بعد از جلسه امروز هماهنگی‌های لازم جهت اختصاص این منازل از سوی معاونت سرمایه های انسانی شرکت آغاز می‌شود و امیدوارم که به‌زودی جلسه قرعه کشی آن هم برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: هرچقدر ما بتوانیم تعداد بیشتری از پرسنل شرکت را خانه دار کنیم بیشتر به رسالت خود به‌عنوان مدیران این شرکت در زمینه امور رفاهی عمل کرده‌ایم.

در ادامه، علیزاده طباطبایی سرپرست معاونت سرمایه‌های انسانی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در این جلسه گفت: 3007 نفر از همکاران، در این طرح متقاضی مسکن بودند که با توجه به ظرفیت محدود خانه‌ها، شیوه‌نامه غربالگری تدوین شد که بعد از اقدامات لازم در خصوص غربالگری متقاضیان، نهایتاً 2159 نفر از همکاران حایز شرایط شدند که به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق افراد با هدف تحقق عدالت‌محوری، مقرر شد تا اسامی افراد منتخب با قرعه کشی مشخص شود.

در پایان این قرعه کشی مسکن هشتگرد به صورت نرم افزاری از میان متقاضیان انجام و اسامی 800 نفر برگزیده مشخص شد.