به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مجتبی شکری ، شهردار منطقه هدف از برگزاری این فراخوان را رشد، توسعه و ارتقای هنر شهری، ارتقاء کیفیت کالبدی فضاهای شهری و فراهم آوردن فرصت مناسب جهت بهره گیری از خلاقیت ها و آفرینش های هنری، ایجاد رقابت سالم ، تعامل، هم فکری و تبادل تجربیات اعلام کرد  و افزود : دیوار نگاری در دو قالب داستان پردازی های ادبی و یادمانی به طول 150 متر و ارتفاع 2.5 متر واقع در خیابان سی متری نیروی هوایی اجرایی خواهد شد .

او با بیان اینکه دیوار نگاری می تواند طیفی از نقاشی، تا سایر کارهای حجمی و یا استفاده از مصالح مختلف را در برگیرد، ادامه داد : هر یک از هنرمندان می تواند برای دیوار معرفی شده مجموعاً یک یا چند سناریو طراحی  و به صورت پیوسته در ارتباط موضوعی با یکدیگر که قابلیت اجرا داشته باشد، ارائه دهند

شهردار منطقه اعلام کرد هنرمندان تا 28 خرداد فرصت دارند   تا ایده ها و طرح های خود را در هریک از بخش های ایده پردازی و یا طراحی از طریق پست الکترونیکی به آدرس info.region13@tehran.ir  به شهرداری منطقه ارسال کنند  .

او یاد آور شد : به سه ایده و طرح برتر انتخاب شده توسط هیئت داوران جوایز نفیسی تعلق و قرارداد اجرا به طرح اول تعلق خواهد گرفت. 

گفتنی است ، بر پایه شرایط عمومی شرکت در بخش طراحی ، هر هنرمند می تواند ضمن ارائه ایده طراحی حداقل دو نمونه تصویر سازی را با فرمت jpg وضوح dpi 300 از طریق پست الکترونیکی با حداقل حجم 3 و حداکثر 5 مگابایت ارسال نماید. مشخص کردن نوع مصالح استفاده شده در طرح و حدود هزینه اجرا جهت انجام فرایند داوری الزامیست. دریافت فرم ثبت نام و ارسال آن به همراه ایده ها و طرح پیشنهادی الزامیست.