به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت شهدای یوم الله 15 خرداد گفت: این مراسم امسال به دلیل شیوع کرونا با انجام فاصله گذاری اجتماعی از ساعت 18در گلزار شهدای 15 خرداد این منطقه آغاز می شود.

او با اشاره به اینکه براساس شیوه نامه های ستاد مقابله با کرونا به منظور سلامت و رفاه شهروندان؛  مراسم متفاوت با سالهای گذشته است، افزود: اجرای مداحی و مدیحه سرایی، اجرای سرود و مراسم گلباران و عطر افشانی قبور شهدا توسط شرکت کنندگان از جمله برنامه های این روز است.

 محمدی گفت:  در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به ایراد سخن خواهد پرداخت. 

 شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اینکه قیام تاریخی 15 خرداد 42 نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران است که ثمره آن تحقق جمهوری اسلامی بود، افزود: برگزاری این مراسم یادآور روزهای مبارزه و استقامت و بیعتی دوباره با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. 

 برپایه این گزارش؛35  بنر پرتابلی از مضامین فرمایشات امام (ره) و یوم الله 15 خرداد ، 7 هزار متر طول ریسه پرچمی و 150 عدد پرچم مشکی به منظور فضاسازی، هویت بخشی سیمای بصری در میادین، معابراصلی و بزرگراه های منطقه نصب شده است.