به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، "محمد خادمی " با تسلیت فرارسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت : با توجه به شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا ،برنامه های گرامیداشت این ایام به صورت مجازی از طریق شبکه های اجتماعی و با همکاری سرای محلات 20 گانه اجرا می شود.

او افزود: مسابقات نقاشی با موضوع "امام مهربانی کودک و نوجوان "، سوگواره شعر و خاطره با موضوع "شعر و خاطره در وصف امام (ره) " و مسابقه کتابخوانی با موضوع "جایگاه زن در اندیشه امام خمینی (ره)" با همکاری سرای محلات 20 گانه در حال برگزاری است .

معاون شهردار منطقه4  همچنین از راه اندازی کاروان خودرویی در 14 خرداد ماه خبر داد و گفت : در شب سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی یک کاروان خودرویی مزین به پرچم ، سخنان و تصاویر امام راحل با پخش مداحی و نوحه سرایی در سطح منطقه حرکت خواهد کرد ، همچنین با توجه به تقارن رحلت امام (ره) با شهادت امام صادق (ع) نسبت برپایی کاروان خودرویی و مراسم عزاداری در میدان شهید بهشتی  در برنامه کاری قرار دارد.

اودر خاتمه از برگزاری مراسم غبار روبی شهدای منطقه 4 در مقبره الشهدای گمنام بوستان پلیس با حضور پایگاه بسیج و شورایاری محله در روزهای 14 و 15 خرداد خبر داد.