به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مجتبی توسلی،  معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه با بیان اینکه،  نقاشی دیواری "تعهد من ترک سیگار و قلیان" با استفاده از مهارت هنرمند محلی در  در بوستان پیروزی ترسیم و در معرض دید عموم قرار گرفت، افزود: ترسیم نقاشی دیواری به عنوان یکی از برنامه های  سلامت محور با اختصاص دیواره ای در  بوستان پیروزی انجام شد که در این اقدام  ، سعی شده ،  پیام آموزشی این هفته به شکلی متفاوت و با زبان هنر و نقاشی به شهروندان منتقل شود .

 او به اجرای پرفورمنس آرت در بوستان پیروزی با پیام هفته ملی بدون دخانیات اشاره کرد و افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته ملی بدون دخانیات،  پرفورمنس با حضور شخصیت های عروسکی در میان شهروندان واقع در بوستان پیروزی به اجرا در آمد.

به گفته او در این نمایش اجرا محور ، شخصیت های عروسکی با اقشار مختلف مردم از پیر تا جوان ارتباط برقرار کرده و با نمایش پلاکارد های حاوی شعار هفته ملی بدون دخانیات،  پیام این هفته  را که تعهد من ترک قلیان و سیگار بود به نمایش گذاشتند .

معاون شهردار منطقه بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته ملی بدون دخانیات و طی مراسمی با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی ، شهردار ناحیه٣، دبیران شورایاری ناحیه ٣، رئیس اداره سلامت از  فعالیت های داوطبانه  دبیر  منطقه  ای در حوزه پیشگیری از دخانیات با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود قدردانی شد.

برگزاری وبینار، کارگاه آموزشی مجازی ، تقدیر از دبیران کانون ها و کسبه ها ی پایبند به عدم فروش مواد دخانی از دیگر اقدامات منطقه ۱۳ در هفته ملی بدون دخانیات بود