به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  مجتبی شکری،  شهردار منطقه گفت: با توجه به  شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، برای اولین بار، محیطی آرام برای مطالعه داوطلبین کنکور از سوی اداره آموزش های شهروندی  در سرای محلات این منطقه اختصاص می یابد. 

به گفته او ،  با تمهیدات در نظر گرفته شده ، ضمن اختصاص فضای آرام ،  کتاب های درسی ویژه کنکور در فضای باز سرای  محلات به مراجعین واجد شرایط ارائه و با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی،  از این عزیزان پذیرایی نیز به عمل می آید . 

شکری ادامه داد: با توجه به مدت زمان باقی مانده تا کنکور و با توجه به محدودیت های شیوع ویروس کرونا و شلوغی منازل ، اکثر داوطلبین نیاز به مطالعه و تمرکز در محیط آرام دارند ، بر این اساس،  این امکانات برای داوطلبان کنکور فراهم شد تا بتوانند به صورت رایگان و در شرایطی عادلانه به مطالعه پرداخته و برای شرکت در کنکور آماده شوند . 

 شهردار منطقه با بیان اینکه اولویت ثبت نام  با نخبگان و معدلین بالاست یادآور شد: علاقه مندان ، جهت ثبت نام به واحد ثبت نام کنکوری ها در سرای محلات مراجعه  و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۹۶۹۳۹۵۵۴ تماس حاصل نمایید.

او یادآور شد: راه اندازی سکوی شهروندی ، شناسایی  و حمایت از کودکان در معرض آسیب ، معتادان و دیگر اقشار آسیب پذیر در نواحی چهارگانه  در حوزه آسیب های اجتماعی ، شناسایی شهروندان مشارکت جو و فعال در زمینه شهروندی و اهدای  نشان شهروندی از دیگر طرح هایی است که به زودی در منطقه۱۳ اجرا می شود .