به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، نصراله آبادیان با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) به منظور مغتنم شمردن این فرصت برای تکریم دختران، معاونت امور اجتماعی وفرهنگی این منطقه در راستای تبیین رسالت خود درجهت ارتقای روحیه نشاط اجتماعی،  ویژه برنامه های  متنوع  فرهنگی، هنری ، ورزشی و.. از 22 خردادماه به مدت 10 روز در سطح محله ها برگزار می کند.

آبادیان با اشاره به اهداف برنامه های این دهه همچون معرفی ویژگی های ارزنده حضرت معصومه (س) با تأکید بر کرامت و مهربانی ایشان، ایجادهمدلی ونشاط دربین دختران، تقویت خودباوری واعتمادبه نفس در بین دختران افزود: امسال نیز به دلیل شرایط بحرانی پاندمی کووید 19 و به منظور ترویج شعار "درخانه بمانیم" بخشی از برنامه ها در فضای مجازی برگزار خواهد شد و بخشی در فضای باز بوستان های منتخب با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و اصول فاصله گذاری ایمن اجرا می شود.

شهردار منطقه 11 ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی در بوستان های رازی و دامپزشک در قالب مسابقات بهکاپ، تنیس، ایستگاه های تندرستی و.. با حضور دختران و مادران، تقدیر از دختران نخبه و موفق، برگزاری کارگاه های گفتگو و همدلی، تقدیر از دختران پرستار وکادر درمان به پاس نقش آفرینی شایسته ایشان در طول دوران کرونا، اجرای مراسم جشن در فضای باز و.. از مهم ترین برنامه های درنظر گرفته است که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا خواهد شد. همچنین مسابقات چند جانبه فرهنگی هنری ، برگزاری پویش دختران کارآفرین، معرفی کتب فاخر در حوزه دختران و...از دیگر برنامه های دهه کرامت است که در فضای مجازی اجرا می شود.

آبادیان راه اندازی کارناوال شادی همراه با نقاره زنی و شیپورزنی با همیاری خادم یاران رضوی در سطح معابر و میادین پرتردد سطح منطقه را از برنامه های شب میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برشمرد.

ویژه برنامه های دهه کرامت  از22 خردادماه همزمان با آغاز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در سطح محلات آغاز و تا 31 خردادماه مصادف با میلاد ثامن الحجج (ع) ادامه دارد.