به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این جشنواره شاد یک روزه به همت مرکز خدمات اجتماعی با مشارکت اداره ورزش و نهادها و سمن های مردمی همچون موسسه چرخ فلک، پایگاه ورزش برای صلح و توسعه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در محوطه باز مرکز خدمات اجتماعی به اجرا درآمد.

 او در تشریح برنامه های اجرا شده این جشنواره گفت: اجرای مسابقات فوتبالدستی، شطرنج، بازیهای بومی و محلی، قلعه بادی ، اسپوکس، برایتونیک، فوتبال گل کوچک به همراه استیج اجرای برنامه های شاد روز خاطره انگیزی را برای این کودکان رقم زد.

 مختاری ادامه داد: در این برنامه ۲۵۰ کودک 7 تا 20 سال شرکت کردند که در پایان با هدایایی از آنها تقدیر شد.

 او درباره برنامه هایی که به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودک در منطقه به اجرا درآمده است، اضافه کرد: نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع مبارزه با کار کودکان در ساختمان شهرداری منطقه 15 و همچنین سرای محله مشیریه برپاست و علاقه مندان می توانند تا دوشنبه 30 خرداد از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

برپایه این گزارش؛  در جشنواره تفریحی ورزشی کودکان مراکز پرتو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهرداران و مدیران اجتماعی نواحی، مدیران ستادی، رییس ورزش سازمان زندان های کشور، نایب رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مسئول انجمن دارت کشور، رییس انجمن برایتونیک و جمعی از نخبگان ورزشی حضور داشتند.