به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، تورج فرهادی شهردار این منطقه  در این نشست که با حضور محمد علی سپهری رابط هیئت رئیسه شورایاری منطقه  و برادر سه شهید والا مقام و جمعی از معاونین و مدیران  ،با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با تبریک این دهه و روز دختر، جایگاه خانواده شهدا را نزد خدا خاص و با عظمت دانست وگفت: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد. 

فرهادی ادامه داد: امروز مردم به وقت گذاری، کار درست توام با سلامت و شفافیت ، تلاش و مجاهدت من و شما  توجه دارند  و ما در استخدام  مستقیم آحاد شهروندان هستیم و باید تلاش کنیم که  مأموریتها و وظایف محوله را به درستی انجام دهیم تا اعتماد مردم ترمیم و جلب گردد .

وی خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) بهترین الگوی علمی و عملی برای دختران ما می باشند و بدون تردید توجه به آموزه های دینی و الگو گرفتن از زندگی و سیره این بزرگوار راه و روش مناسبی را در اختیار دختران ما قرار خواهد داد.

پس از این نشست ، لیلا مینایی سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی به همراه علی سجادی پور معاون مالی و اقتصاد شهری و جمعی از مدیران منطقه بصورت نمادین از تعدادی از همکاران دختر شاغل در منطقه تجلیل به عمل آوردند.