به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ شهردار منطقه در جلسات اختصاصی ،ضمن دیدار با معاون و مدیران هریک از معاونت ها، از مدیران برتر که عملکرد بسیار مطلوب و مطلوب در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ کسب نمودند تقدیر بعمل آورد.

وی تاکید کرد تمام تلاش های همکاران در مدیریت شهری ، کسب رضایتمندی حداکثری در بین شهروندان است که در آخرین ارزیابی های سال ۱۳۹۹ ، این مهم تحقق یافته و با ریل گذاری هایی که انجام شده است ، ضمن تسهیل در روند اقدامات نگهداشت و ... مسئولیت بیشتری برای حفظ و ارتقا را بوجود آورده است .

شهردار منطقه 16، ادامه داد: اکنون بیش از هر زمان دیگری ما در قبال شهر و شهروندان مسئول هستیم و با مشارکت هرچه بهتر کارکنان و شهروندان باید به سمت منطقه ای شاداب و پر امید حرکت کنیم، احساس رضایت شهروندان از کیفیت محیط و خدماتی که شهرداریارائه می دهد عامل بسیار مهمی در جهت ایجاد انگیزه در شهروندان به منظور مشارکت در توسعه منطقه و بهبود کیفیت محل سکونت خویش می باشد، کسب رتبه برتر منطقه در معاونت های فنی و عمران، معاونت مالی، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی ، روابط عمومی و ... تاثیر مستقیم از کیفیت محیط منطقه و سطح رضایت شهروندان دارد، این منطقه با کسب 41 %  شاخص بسیار مطلوب  و 26% شاخص مطلوب از 77 شاخص ارزیابی، موفق به اخذ رتبه اول در بین مناطق 22 گانه با کسب امتیاز بسیار مطلوب گردید.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهداف مهم منطقه در سال 1400 ، با رویکرد تهران شهری برای همه اظهار داشت: همه مدیران شهری منطقه موظف اند در راستای رشد و پیشرفت منطقه انتقاد پذیر باشند و خواسته های مشروع مردم را اولویت کار خود قرار دهند، شناسایی نقاط ضعف، قوت، ارائه پیشنهادات و راهکارهای سازنده در راستای بهبود عملکرد و  بررسی دقیق شاخص های ارزیابی با هدف افزایش سطح کارآیی، بررسی عملکرد تمامی حوزه ها در دستور کار معاونت ها  قرار گرفت.

شایان ذکر است در این جلسات ، که به صورت جداگانه برگزار شد، هر یک از معاونین و مدیران منطقه نکات و چشم اندازهای حوزه خود را در سال ۱۴۰۰ تشریح کرد.