به گزارش اکونا پرس،

در این برنامه پیمان عباسی با همراهی انارکی محمدی شهردار منطقه از پروژه های پل ثامن، پل عابر پیاده شهید سلیمی، دسترسی های شهرک رضویه و مشیریه در بزرگراه شهید نجفی رستگار و ورزشگاه مظاهری بازدید کردند و پیست دوچرخه سواری نبرد را رکاب زدند.

 بنابراین گزارش، مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران در این برنامه ضمن بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه ها، از اقدامات انجام شده در منطقه 15 تقدیر کرد. 

 برپایه این گزارش، مهندس عباسی در ادامه از ورزشگاه مظاهری به عنوان پروژه مهم و تاثیرگذار در محله شوش و مظاهری یاد کرد و اظهار امیدواری کرد: با تکمیل مراحل پایانی این پروژه و تحویل آن به شهروندان، کمبود سرانه ورزشی این محلات تامین شود. 

 این گزارش حاکیست، انارکی محمدی شهردار منطقه نیز در تشریح پروژه های در دست احداث منطقه گفت: ورزشگاه مظاهری با پیشرفت عمرانی 95 درصد، اکنون درحال تجهیز است و روزهای پایانی خود را طی می کند که امیدواریم با انجام عملیات اجرای سقف کاذب و رنگ آمیزی تا یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

 وی درباره پل ثامن نیز یادآوری کرد: این پل به عنوان محل اتصال مسیر بزرگراه امام رضا (ع) به بزرگراه جدید الاحداث شهید نجفی رستگار توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران در حال انجام است و تا یک ماه دیگر به اتمام می رسد. دسترسی های شهرک رضویه و مشیریه در بزرگراه شهید نجفی رستگار نیز در مرحله تهیه اسناد مناقصه و انعقاد قرارداد می باشد. 

شهردار منطقه با اشاره به اینکه پل عابر پیاده شهید سلیمی نیز با هدف سهولت تردد و افزایش ایمنی شهروندان محله مشیریه در تقاطع خیابان شهید سلیمی با بزرگراه شهید نجفی رستگار در حال اجراست، افزود: پایه های پل و بخش اعظم عرشه نصب شده و امیدواریم به زودی با تکمیل عرشه و نصب پله ها این پل نیز در اختیار شهروندان قرار گیرد تا شهروندان گرامی تردد سهل و ایمنی در عبور از عرض بزرگراه داشته باشند. 

شایان ذکر است، عملیات پیست دوچرخه سواری نبرد نیز به طول یک و نیم کیلومتر از خیابان ده حقی تا بزرگراه خاوران تکمیل شده و رنگ آمیزی آن نیز به منظور ارتقای کیفیت مسیر و استانداردسازی آن انجام شده است که مهندس عباسی با رکاب زنی در این مسیر، عملیات اجرایی این پیست را بازدید کرد.