به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،حسن صفات با اعلام این خبر گفت:میدان بهرود،به دلیل وجود مراکز تفریحی،تجاری و همچنین پارک ژوراسیک ،هتل اسپیناس  و..با حجم سفرهای شهری مواجه است و همین مساله بارترافیکی را دراین میدان موجب شده است.

وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ارتقاء ظرفیت عبور و مرور و تقویت کارکردهای ارتباطی گفت: در همین راستا احداث پل شقایق پس از انجام طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده، با هدف توزیع  صحیح بار ترافیکی میدان بهرود-بلوار شقایق- خیابان های ایثارگران شمالی – بزرگراه  یادگار امام(ره) دردستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه2 اتصال بلوار شقایق به خیابان ایثارگران  را عملکرد این پل برشمرد و افزود : درحال حاضر راه ارتباطی معابر محدوده میدان بهروداز طریق بلوار پیام  انجام می شود و با احداث این پل با تسهیل در دسترسی عبوری، بخشی از مشکلات ترافیکی محدوده کاسته می شود.

 وی افزود: پل شقایق  به طول 30 متر و عرض 33 متر  بر روی کانال بهرود طراحی شده است که در قالب   پروژه مشارکتی در حال اجرا است و  در حال حاضر عملیات حفاری واجرای کلیه شمع های پل و خاکبرداری  رمپ های ورودی پل به اتمام رسیده وپروژه با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در دست اجرا است.

شهردار منطقه2 گفت:  روان سازی ترافیک ،کاهش آلودگی هوا ،ارتقای رفاه عمومی و کیفیت زندگی  شهری و در نهایت آرامش و رضایتمندی شهروندان از جمله تاثیرات ترافیکی  و اجتماعی این پروژه است