به گزارش اکونا پرس،

به  نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود: این همایش ورزشی به مدت یک ساعت از ساعت 7:15 تا  8:15 صبح با حضور 400 شهروند از ایستگاه های فعالیت بدنی منطقه برگزار شد و شهروندان یک رینگ 3 کیلومتری را پیاده روی کردند.

 او با اشاره به اینکه در این همایش بزرگ شهردار، معاونین، شهرداران نواحی، اقشار مختلف شهروندان ، مربیان و پیشکسوتان ورزشی حضور داشتند افزود:این رویداد ورزشی با اجرای حرکات ورزشی آغاز بکار کرد.

 مختاری اضافه کرد: در پایان مراسم شهردار و معاونین منطقه  به قید قرعه از 20 نفر از شهروندان و نیز مسن ترین و کم سن ترین شرکت کننده این مراسم با هدای هدیه تقدیر کردند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: همچنین همایش کوه پیمایی ارتفاعات مسگرآباد نیز با همکاری شورایاری این محله در راستای گرامیداشت روز جهانی المپیک برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش؛ روز المپیک به مناسبت گرامیداشت تاسیس کمیته بین المللی المپیک «آی او سی» در ۲۳ ژوئن ۱۸۹۴ با هدف اجتماع مردمی در سطح جهان برای تحرک، کسب تجربه و اهمیت به ارزش های المپیک و به عبارتی برتری، دوستی و احترام نامگذاری شد.