به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، احمد تواهن به ضرورت همکاری مشترک شهرداری و مرکز بهداشت شمال تهران برای واکسیناسیون شهروندان این منطقه برعلیه ویروس کرونا اشاره نمود و افزود: این روند به صورت منظم تا پیش از کمبود واکسن در پایگاه های تعیین شده در حال اجرا بود اما به دلیل تعویق در دریافت مرحله دوم واکسن با ازدحام مراجعه کنندگان در سطح مراکز و معابر شهری مواجه شدیم. 

شهردار منطقه 3 به منظور رفع این معضل دستور استقرار ضربتی پایگاه مکانیزه واکسن کرونا با استفاده از ظرفیت های موجود منطقه را صادر نمود و  گفت: محل تعیین شده باید دارای شاخصه ها و ویژگی های مورد نظر مسئولین بهداشت بوده و جذابیت و کشش لازم برای مراجعه شهروندان را داشته باشد. 

او در جلسه شورای معاونین، کسب رتبه برتر معاونت ها، نواحی و اداره های مستقل در ارزیابی ها را حاصل انجام صحیح وظایف محوله و جلب رضایت شهروندان برشمرد. 

در راستای حفظ و نگهداشت بهینه شهر، تواهن استفاده از دریچه های غیرفلزی را به جای نوع مشابه فلزی به منظور پیشگیری از سرقت و کاهش هزینه راهکاری مناسب عنوان کرد.   

شهردار منطقه 3 در قسمت دیگری از سخنان خود ضمن تبریک انتخاب هشتمین رییس جمهور برگزیده مردمی و منتخبین شورای اسلامی شهر تهران و آرزوی توفیق برای ایشان، این رویداد سیاسی را نمادی از دموکراسی دانست که با درایت و اهتمام کشور را به مقصود متعالی هدایت می کند.