به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا جعفری با اعلام این خبر افزود: در راستای این اقدام به همت اداره فضای سبز روزانه شستشوی 8 هزار و 500 سطل زباله، آبخوری، نیمکت، هزار، 800 ست بدنسازی و 29 هزار و 247 مترمربع در بوستان ها انجام می شود.

 او با اشاره به اینکه پیش از شیوع بیماری کرونا  نیز شست و شو و گندزدایی سرویس های بهداشتی مستمر انجام می شد، افزود: در دوران همه گیری کرونا این اقدام در دفعات متعدد و با مواد ضدعفونی کننده آب ژاول و الکل در 830 چشمه سرویس بهداشتی انجام می شود.

جعفری به سایر اقدامات اداره فضای سبز اشاره کرد و افزود: 212 میز شطرنج و میز پینگ پنگ، هزار و 717 مترمربع آلاچیق و مبلمان داخلی، 18 هزار و 279 متر طول  نرده، حفاظ و فنس، 5 هزار و 935 مترمربع فضای مسقف، 30 پیکره تندیس و مجسمه، 13 عدد سقاخانه و 230 اسکان کارگری و کانکس نگهبانی نیز مستمر شست و شو و گندزدایی می شود.

 معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه بیان کرد: این فرآیند تا زمان سپری شدن خطر ویروس کرونا ادامه می‌یابد.

 به گفته او، غربالگیری مداوم کارگران، تهیه و توزیع ماسک و دستکش میان آنان از دیگر اقدامات انجام شده این معاونت در مقابله با شیوع این بیماری است.

 جعفری با تاکید بر اینکه پیشگیری همواره ارزان ترین و راحت ترین اقدام در مقابل بیماری هاست، افزود: بحث سلامت موضوعی مهم است و تمام آحاد جامعه را در بر می‌گیرد و شهروندان با رعایت بهداشت فردی و محیطی این بیماری را شکست خواهند داد.