به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مسئول سامانه 1888 شهرداری تهران در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم این سامانه در منطقه 13 ، با اشاره به کاهش زمان پاسخگوئی به پیام های شهروندان این منطقه گفت : سطح کیفیت و کمیت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان نسبت به گذشته افزایش یافته و از توجه شهردار منطقه به مطالبات شهروندی تشکر می کنم.

مجتبی شکری ، شهردار منطقه ، سامانه ۱۸۸۸ را  پل ارتباطی خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان عنوان کرد و افزود : مستمراً عملکرد معاونت ها ، ادارات ونواحی به منظور اصلاح و بهبود روش ها رصد می شود.

او ادامه داد : با توجه  به رویکرد های اصلی سامانه 1888 شامل پاسخگویی مدیران، تکریم شهروندان و جلوگیری از درخواستهای حضوری آنان؛ مشارکت شهروندان و مدیران محلی در تصمیم گیریهای مدیریت شهری و شناسایی نقاط قوت و ضعف  و طرح ابتکارانه  از قبیل سکوی شهروندی در نظر داریم ؛ ضمن  جلب رضایتمندی شهروندان ، مشکلات مردمی را به حداقل برسانیم .

شهردار منطقه 13 در جلسه آنلاین ارتباط مستقیم تلفنی از طریق سامانه ۱۸۸۸ به مطالبات شهروندان پاسخ داد.

در جلسه انلاین ارتباط مستقیم شهردار منطقه که با حضور مدیران شهری منطقه 13 همراه بود؛ به ده ها پیام شهروندان منطقه به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پیرامون موضوعات مرتبط با مباحث شهری از جمله  پیام های شهرسازی، منابع انسانی، خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی در منطقه رسیدگی و دستورات لازم برای اجرای آن صادر شد. همچنین تعدادی پیام تقدیر و تشکر برای مدیریت شهری منطقه ثبت شد.