به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در دیدار با سردار حسین ظریف منش مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر که با حضور سردار سعید صادقی مشاور شهردار تهران، حسن مشتاقی دبیر هیات مدیره بنیاد بین المللی غدیر برگزار شد، با بیان خبر فوق اظهار داشت: شهرداری منطقه یک آمادگی دارد تا در کنار بنیاد بین المللی غدیر با پشتوانه های فرهنگی شاخص و پتانسیل های خوبی که دارد، برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مناسبتی از جمله اجرای ویژه برنامه های دهه ولایت را به نحو شایسته در شمال تهران برگزار نماید.

موسوی تشکیل کار گروهی متشکل از نماینده بنیاد بین المللی غدیر، ادارات زیباسازی، بسیج و فرهنگی شهرداری منطقه یک جهت هماهنگی و برنامه ریزی های لازم برای انجام اقدامات فرهنگی با محتوای غنی در شمال تهران را ضروری دانست و گفت: شهرداری منطقه یک در راستای توسعه همکاری های فرهنگی در شمال تهران آمادگی کامل دارد. 

سردار ظریف منش، مدیر عامل بنیاد نیز در ادامه به بیان خلاصه ای از اهداف و برنامه های بنیاد و چگونگی تشکیل این نهاد مقدس به رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و با توضیح پیرامون ساختار تشکیلاتی بنیاد در استانها، شهرستان ها، وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادها و سایر کشور های جهان ، نقش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را در کنار جامعه المصطفی العالمیه و مجمع جهانی اهل بیت به عنوان بازوهای برون مرزی بنیاد بین المللی غدیر در راستای آشنایی با معارف اهل بیت علیهم السلام، را مهم و ارزشمند خواند .

او همچنین درخواست ها و پیشنهاداتی در زمینه های توسعه تبلیغات محیطی، طراحی و ایجاد تغییرات در محوطه بنیاد جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و ... را با شهردار منطقه یک مطرح کرد که ایشان بررسی و رسیدگی به این موارد را در دستور کار، کارگروه مشترک قرار داد.