به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، "محمد محمددوست" شهردار منطقه 4 در جلسه ارتباط مستقیم سامانه نظارت همگانی 1888 با بیان اینکه آبادانی محلات نیازمند توجه ویژه به درخواست های مردمی و جلب رضایت شهروندان است افزود: سامانه نظارت همگانی 1888 با هدف ظارت بر عملکرد مدیریت شهری از زاویه مردم و بستر سازی بهنیه در راستای تحقق سلامت اداری و ارتقا کارایی سیستم نظارت شهرداری تهران ایجاد و تلاش شد اقدامات مدیریت شهری را با مشارکت معنادار شهروندان پایتخت تسریع و تسهیل کند.

او در ادامه با اشاره به اقدامات منطقه 4 در سامانه 1888 گفت: مهمترین موضوعات منطقه 4 در سه ماهه اول سال جاری رسیدگی و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، تغییر کاربری و پرداخت حقوق کارگران پیمانکاران بود.

شهردار منطقه 4 افزود: از مجموع 471 پیام ار جاعی در سه ماهه اول سال جاری 89 درصد پیام ها رسیدگی شده است و تعداد 51 پیام مفتوح و در دست اقدام می باشد.

محمد دوست تصریح کرد: در سه ماهه اول سال 1400 میانگین کیفیت رسیدگی به پیام ها 99/7 درصد بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 5 واحد افزایش یافته است.

او خاطر نشان کرد: زمان رسیدگی به پیام های سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 4 در سه ماهه اول سال جاری 13 روز می باشد که نسبت به مدت مشابه 8 روز کاهش یافته است.