به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶،تورج فرهادی شهردار منطقه شش، ضمن تقدیر از خدمات  سید مجتبی کسائیان ، طی حکمی ، لیلا مینایی که پیش از این  معاون  توسعه منابع انسانی  منطقه  بود ، با توجه به ساختار جدید ابلاغی  به عنوان سرپرست معاونت  برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه منصوب شد.

همچین در تغییری دیگر ضمن تقدیر از فرزاد هنرور، به پاس تلاش ها و خدمات ارائه شده ، امیرحسین جابر انصاری به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه منصوب گردید. ضمنا"هنرور که پیش تر شهردار ناحیه ۵ بود وظایف و خدمات خود را در این ناحیه ادامه خواهد داد.

بر پایه این گزارش شهردار قلب پایتخت از خدمات ارزنده حبیب الله غفوری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه که به سمت بازنشستگی نائل شد تقدیر نمود و مهدی سبحانی را بعنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

در انتصابی دیگر ضمن قدردانی از ابوذر ترابیان ، ابراهیم وجدانی به سمت سرپرست اداره روابط عمومی منطقه ۶ منصوب شد. 

علی اکبر زمانی محمودی  نیز با حکم شهردار منطقه بعنوان سرپرست سرمایه انسانی این منطقه جایگزین محمدحسین پناهی شد و از زحمات وی قدردانی گردید.

همچنین در تغییر دیگری از فرهاد آزادیان به پاس خدمات ارزنده  قدردانی و امیر حسین افشار به عنوان سرپرست اداره حقوقی شهرداری منطقه ۶ ، منصوب شد.