به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مجتبی شکری ، شهردار منطقه احداث،گسترش و نگهداری فضاهای سبز شهری را یکی از سیاست ها و اولویت های شهرداری برشمرد و افزود : فضاهای سبز و بوستان ها به عنوان یک عنصر شاخص در فضاهای شهری مورد توجه می باشند و در زیبایی و آرامش بصری و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان نقش موثری دارند؛ در این راستا ، بوستان زرتشت در منطقه ۱۳ به صورت کامل بازپیرایی ، ترمیم و تجهیز شد و بوستان سیمرغ نیز در سال جاری بازسازی می شود . 

او در خصوص بازسازی بوستان زرتشت در منطقه ۱۳ گفت : در حال حاضر،  معابر این  بوستان به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰  متر مربع بازسازی شده و اقدامات مختلفی شامل نصب ست های ورزشی بدنسازی ، احداث باغ راه به طول ۲۰۰ متر همراه با کاشت ۲۲۰ اصله نهال انجام شده است . 

شهردار منطقه ۱۳  با اشاره به بازپیرایی فضای سبز فضای سبز بوستان زرتشت در ناحیه ۳ اظهار داشت :  فضای سبز این بوستان با جانمایی باکس های گل و گیاه ، کند و کوب و علف کشی  قطعات فضای سبز ، کاشت نهال از نوع کاتالپا ، اقاقیا ، سرو شیراز ونقره ای ، حذف تشتک درختان و کاشت درختچه در فضا های خالی بهسازی و ارتقا یافت . 

او ادامه داد : با آماده سازی بستر فضای سبز  ، نشا های فصلی ، یاس هلندی و ناز گوشتی کاشته و لچکی رو به روی بوستان نبش خیابان آرزمندی ایجاد شد 

شهردار منطقه با بیان اینکه ، بوستان سیمرغ هم امسال بازسازی می‌شود، یادآور شد :  بهسازی روشنایی، کف پوش، آبنما و... بوستان سیمرغ برای رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار دارد