به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، جلسه‌ای با حضور علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه، محمدرضا ندرلو، معاون خدمات شهری و محیط زیست، سیدامیر فتاحیان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، معاونان این شرکت و شهرداران نواحی 6گانه منطقه با موضوع مسائل حوزه شهربانی و حریم‌بانی در منطقه 12 در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.

در این جلسه، نخست فتاحیان با اشاره به عملکرد مثبت منطقه 12 طی ماه‌های گذشته در حوزه شهربانی و حریم‌بانی از اقدامات این منطقه به‌ویژه در مورد کنترل سد معبر و نظارت بر ساخت‌وساز و تخلفات ساختمانی تقدیر کرد و از بهبود 72 درصدی در کاهش سد معبر صنفی در این منطقه خبر داد؛ سپس شهرداران نواحی 6گانه، هرکدام در مورد مسائل و مشکلات خود در حوزه شهربانی و حریم‌بانی، از جمله بحث حمایت حقوقی از کارکنان شهربانی، جابه‌جایی افراد و... به اظهار نظر پرداختند.

در نهایت سعادتی ضمن توصیف مشخصه‌های منطقه 12 مبنی بر حضور جمعیت متراکم، به‌ویژه در بازار تهران که بین یک و نیم تا 2 میلیون نفر را در خود جای داده، تنوع بالای اصناف و گوناگونی اقشار جامعه در این منطقه گفت: این گوناگونی سبب شده منطقه 12 میزبان هم‌وطنان عزیزمان از شهرهای گوناگون در اقصی‌نقاط کشور باشد و به این ترتیب می‌توان این منطقه را از جنبه دربرگیری مسائل و تنوع مطالبات شهری، نمونه‌ای از شهر تهران با همه وسعت آن قلمداد کرد که این مسأله، نشان‌دهنده گستردگی و همه‌جانبه‌بودن خدمات در شهرداری این منطقه است.

وی با تأکید بر اهمیت وظایف شهربانی و حریم‌بانی ادامه داد: بی‌شک با وجود نیروهای کاردان و باتجربه در این بخش، توانسته‌ایم به وضعیت مطلوب فعلی در این حوزه دست یابیم.

رسیدگی به وضعیت معیشت و حمایت‌های حقوقی از کارکنان شرکت‌ شهربان و حریم‌بان در منطقه 12 از دیگر مسائلی است که در این جلسه به آن پرداخته شد.