به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ علی عبداله پور افزود: با توجه به افزایش دمای هوا و با اشاره به اینکه کارگروه بازدید و تعمیرات تخصصی سیستم تهویه قطارها در تمامی خطوط هفتگانه مترو فعال تر از گذشته هستند گفت: این کارگروه ها با ثبت خطاهای تکراری در سیستم تهویه به منظور مشخص کردن خطاهای واقعی اقدام به بازدید تخصصی سیستم تهویه ۶ رام قطار در مدت ۲۴ ساعت کرده که در مجموع ۹۶ رام قطار در سه نوبت توسط همکاران نت بازدید شدند.

وی افزود: خطاهای واقعی مشخص و بعد از اولویت بندی به شرکت واگن سازی تهران اعلام و رفع شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: علی رغم سختی‌ها و کاستی‌های موجود در پایانه شهید کلاهدوز، موفق شدیم با مساعدت شرکت واگن سازی تهران، کمپرسور ۱۲ تهویه واگن و ۷ قطار ۱۲۴ را در پایانه شهید کلاهدوز تعویض کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری همکارانم، نگهداری و تعمیرات دوره‌ای با مساعدت شرکت واگن سازی تهران خوشبختانه معایب ماندگار سیستم تهویه ناوگان خطوط به خصوص خط چهار تا پایان خردادماه سال جاری صفر شد.
وی در خصوص قطارهای نسل قدیم نیز گفت: این قطارها در ساعات اولیه صبح با سرمایش کمتری کار می کنند و خراب نبوده و برای خنک شدن احتیاج به زمان بیشتری دارند.
عبداله پور تصریح کرد: این موضوع در واگن های جدید بر طرف شده و در حال حاضر خرابی در هیچ کدام از قطارها وجود ندارد.
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان از شهروندان و مسافران خواست در صورت مشاهده خرابی کولر قطارها با ارسال پیام به سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۲۷۷ خط مورد نظر و شماره واگن را که در بدنه قطار نصب شده؛ اعلام نمایند تا در اولین فرصت نسبت به بررسی آن و رفع مشکل اقدام شود.