به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مجتبی شکری ، شهردار منطقه با بیان اینکه یکی از طولانی ترین مسیرهای دوچرخه در شهر تهران در منطقه۱۳ است که از میدان شهدا آغاز و تا میدان کلاهدوز ، بزرگراه شهید دوران ادامه داشته و پس از آن وارد بوستان جنگلی سرخه حصار شده  و از مسیر جاده  تندرستی عبور خواهد کرد، افزود: مسیر مذکور  ۱۸۰۰۰ متر طول بوده که ۱۵۵۰۰ متر آن تکمیل شده و ۲۵۰۰ متر آن نیز در حال انجام است که پیش بینی مشور  در ۳ ماهه آینده به اتمام برسد .

او  خاطر نشان کرد: همزمان با احداث مسیر دوچرخه ، پروژه پیاده رو سازی بزرگراه شهید دوران حدفاصل مجتمع میلاد نور تا میدان مهتدی به اتمام رسیده و این اقدام،  حدفاصل میدان مهتدی تا درب اول سرخه حصار در دست اجراست . 

شهردار منطقه  اضافه کرد : در این طرح عمرانی ، ضمن پیاده رو سازی و جدول گذاری ، بتن ریزی کف مسیر دوچرخه نیز انجام شده است . 

شکری یادآور شد : در راستای سیاست های مدیریت شهری درخصوص ایجاد زیر ساخت های لازم برای استفاده حداکثری شهروندان از حمل و نقل پاک، و همچنین لزوم تامین ایمنی تردد دوچرخه سواران و عابران پیاده ،عملیات احداث مسیر دوچرخه در بزرگراه شهید دوران در حال اجرا میباشد .