به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران ، فرهادی در این نشست که با حضور مهدی گلشنی مدیر کل حمل و نقل عمومی  و امور مناطق ، و جمعی از معاونین و مدیران هر دو مجموعه در منطقه ۶ برگزار شد گفت : منطقه ای که بیشترین مراکز اداری، درمانی و آموزشی ،فرهنگی و هنری در آن مستقر بوده لذا توجه به حوزه حمل و نقل و ترافیک و آرام سازی و زیباسازی معابر و ایجاد مبلمان شهری در این منطقه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

فرهادی با اشاره به حجم بالای جمعیت سیار در این منطقه به واسطه وجود ادارات دولتی ، خصوصی ، مکان های آموزشی ، تفریحی ، نظامی ، فرهنگی و غیره اظهار داشت : با توجه به اینکه  این منطقه ویترین شهر تهران است ،نیاز است برای نیازهای شهری، زیرساخت هایی از جمله نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را  پیش بینی کنیم و با سیاستگذاری معاونت حمل و نقل و ترافیک، برنامه های راهبردی را در این خصوص پیش ببریم.

وی در ادامه به وضعیت نگهداشت پل های مکانیزه در بزرگراه شهید گمنام و پل مکانیزه میدان شهدای هفت تیر ،دیوار صوتی در بزرگراهها و شبکه معابر مواردی  اشاره و تاکید کرد : با توجه به وجود بیمارستانهایی از جمله ۵۰۱ ارتش، شریعتی،مرکز قلب ، داروخانه های مهم ، پادگان ارتش ،خطوط مترو و  ... نگهداری پل های مکانیزه و عادی، معابر و شریان های اصلی و فرعی ، تجهیزات و علائم ترافیکی ، خط کشی معابر بسیار اهمیت دارد و همکاران من در  معاونت ترافیک منطقه بطور مسنمر با نظارتهای میدانی و دوره ای تمام تلاش خود را در این خصوص انجام میدهند تا نقصی در حوزه حمل و نقل عمومی وجود نداشته باشد.

بر پایه این گزارش مهدی گلشنی مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این نشست هم اندیشی گفت : ما نیازمند یک ارتباط منظم  و موثری با همکارانمان در مناطق هستیم سعی کردیم بصورت کارگروه هایی که بصورت مستمر فعالیت دارند این مهم را ایجاد نماییم و در منطقه 6 بلطف خدا همکاری تنگاتنگی با معاونت ترافیک این منطقه داریم که جا دارد از زحمات آقای فراهی زاده تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود : با توجه به اینکه یکی از زیرساخت‌های توسعه در هر منطقه‌ای توسعه حمل‌ونقل عمومی است بر لزوم توسعه حمل و نقل عمومی در منطقه۶تاکید کرد.

در پایان وی ابراز داشت:  یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی شهرها پیشرفت در بخش حمل و نقل است؛ حمل و نقل پایدار شهری در واقع حرکت روان وسائط نقلیه ، تجهیزات هشدار دهنده و ترافیکی هوشمند و دستیابی به خیابان کامل است تا مردم با آرامش و امنیت در آن تردد داشته باشند و این اداره کل به کمک مناطق و شرکت های مرتبط گام های خوبی در این خصوص برداشت است.

در این جلسه گزارشی از فعالیت های حمل و نقل و ترافیک منطقه توسط فراهی زاده معاون شهردار در این حوزه ارائه شد و در خصوص نحوه همکاری های بین بخشی و ماموریت های محوله تبادل نظر و گفتگو شد.