به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶،  طی نشستی که توسط  اداره رفاه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی  و با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه شش با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار شد ، تورج فرهادی شهردار منطقه شش ،  از ۵ نفر از کارکنان به نمایندگی از ۵۱ نفر از سادات منطقه تجلیل کرد.

شهردار منطقه ۶ در این نشست اظهار داشت : عید غدیر، عید کمال دین، تجلی ولایت، رکن حیات معنوی انسان و خط مشی برای مسلمانان تا آخرین روز دنیاست که عصاره آن در جمله «مَنْ کُنْتُ مَوْلاه فهذا عَلیٌ مَوْلاه» تجلی می‌یابد.

وی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به کارکنان منطقه، افزود: غدیر تنها نه به عنوان روزی تاریخی بلکه به عنوان یک عید بزرگ اسلامی مطرح است و رمز عید بودن غدیر، کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت است،غدیر روز تداوم رسالت حضرت محمد (ص) در ولایت علی(ع) و عید پیمان و عهد است. 

در پایان این مراسم، شهردارمنطقه شش  با اهدای دو جلد کتاب و یک پلاک نفیس حاوی سنگ در نجف از پرسنل سادات تقدیر و تجلیل کرد.

گفتنی است پس از این نشست  لیلا مینایی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۶  به نیابت از دیگر همکاران با تعدادی از کارکنان سادات در منطقه دیدار کرد و با اهداء شاخه گل و کارت تبریک از ایشان تجلیل به عمل آورد.