به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدی در ادامه افزود: جشن بزرگ عید ولایت در فضاهای پارکی، زمین چمن و گلزار شهدای گمنام محلات با اجرای برنامه های شاد نظیر موسیقی زنده، مولودی خوانی، نورافشانی، حرکت کاروان های شادی، رژه خودرویی و رژه موتورسواران، حرکت دوچرخه سواران از جمله این برنامه ها بود. 

 شهردار منطقه در ادامه به برنامه های کمک های مومنانه اشاره کرد و یادآور شد: به لطف خدا، همت بسیج، حمایتهای خیرین و سازمان های مردم نهاد؛ طرح های کمک های مومنانه همواره در این منطقه در جریان است و همزمان با این عید بزرگ نیز این امر خداپسندانه با شور و شوق بیشتری تداوم یافت و بسته های حمایتی و معیشتی به خانواده های تحت پوشش سامانه سمات و کودکان مراکز پرتو توزیع شد. 

 به گفته وی همچنین برنامه اطعام و پذیرایی نیز در سطح محلات منطقه برپا شد و مردم با راه اندازی مراسم سمنو پزون، پخت شله زرد، توزیع غذای گرم ، شربت و ... پذیرای شرکت کنندگان در مراسم عید امامت و ولایت بودند. 

 او خاطر نشان کرد: فضاسازی سرای محلات نیز به مناسبت عید غدیر خم  انجام و برنامه ها و مسابقات متنوع فرهنگی برای شرکت کنندگان به اجرا درآمد. همچنین غرفه های روزنامه دیواری، رنگ آمیزی، خطاطی با موضوع غدیر برای کودکان به اجرا درآمد. 

 شهردار منطقه در ادامه افزود: برنامه دیدار شهرداران نواحی با سادات و تجلیل از آنان نیز در سطح نواحی برگزار شد و توزیع گلدان گل همراه با شکلات درب منزل پنج هزار شهروند منطقه از دیگر برنامه ها به همین مناسبت بود. 

 او در پایان با اشاره به اینکه پیام غدیر پیام شادی است، اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همیاری مردم در ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، دوباره محفل شادی جمعی و نشاط اجتماعی در شهر شکل بگیرد.